טיול לפרו וארגנטינה

21 ימים ,20 לילות
יעדים מרכזיים בטיול: לימה-פוארטו מלדונדו-העמק הקדוש-מאצו פיצו-קוסקו-לימה-בואנוס איירס-קלפטה-ברילוצה-מפלי האיגואסו-בואנוס איירס

 

יום 1 לימה

נחיתה בלימה, מפגש עם נציגנו והעברה למלון .
לינה בלימה

יום 1 לימה
יום 2 לימה – פוארטו מלדונדו – הג'ונגל הפרואני

העברה לשדה התעופה לטיסת פנים קצרה לג'ונגל הפרואני .

פוארטו מלדונדו שוכנת במפגש הנהרות טמבופטה ומדרה דה דיוס והיא בירתו הבלתי רשמית של הג'ונגל הפרואני. עם הגיענו נעלה על סירות ונפליג בנהר טאמבופאטה ללב היער, שם נלון בלודג' פראי אשר יהווה בסיס לטיולנו ביער הגשם. ננצל את הימים הבאים לטיולים ביער הטרופי, נכיר, ולו במעט, את המורכבות העצומה של המערכת האקולוגית המרשימה בעולם. נלך בשבילי היער ונשוט על הנהר ויובליו ועם מעט מזל ובעזרת מדריכים מקומיים נוכל לראות כמה מבעלי החיים האופייניים לאזור.

לינה: לודג' בפוארטו מלדונדו

יום 2 לימה – פוארטו מלדונדו – הג'ונגל הפרואני
יום 3 פוארטו מלדונדו

המשך סיורים בג'ונגל לפי תפריט בחירה.
בשעות הבוקר נצא לסיורים להכרת יער הגשם האמזוני ולהכרת המערכת האקולוגית ומגוון החי והצומח. במהלך השהות נצא לשייט בקאנו אל היובלים הקטנים של האמזונס, נצא לתצפיות, סיורים רגליים, כולל סיור לילה בחיפוש אחר קיימנים. לודג' על בסיס פנסיון מלא בפוארטו מלדונדו

יום 3 פוארטו מלדונדו
יום 4 פוארטו מלדונדו – קוסקו -העמק הקדוש

יציאה מהג'ונגל לפוארטו מלדונדו משם נטוס לקוסקו בירת האינקה הקדומה . עם ההגעה המשך נסיעה לעמק הקדוש כדי להסתגל בצורה הטובה ביותר לתנאי הגובה.
לינה בעמק הקדוש

יום 4 פוארטו מלדונדו – קוסקו -העמק הקדוש
יום 5 העמק הקדוש

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעמק הקדוש שעל גדות הנהר האורובמבה. הכפר, שכל תושביו מדברים את שפת הקצ'ואה, שפתם של בני האינקה, שמר על מבנהו מאז ימי האינקה. נבקר בשוק הצבעוני בפיסאק, שמלבד שוק הפירות והירקות המקומי מוצעים בו למכירה עבודות יד טיפוסיות וייחודיות לאזור, ובמיוחד האריגים האינדיאנים על שלל הצבעים והעיטורים האופייניים לכל כפר וכפר. נסתובב בסמטאות הכפר המקוריות ונעלה למצודה ולמקדש האינקאיים החולשים על העמק והכפר. בסיום הסיור נבקר במכרות המלח של מארס ובטרסות של מוראי.

לינה בעמק הקדוש

יום 5 העמק הקדוש
יום 6 העמק הקדוש - מאצ'ו פיצ'ו -קוסקו

הבוקר נצא ברכבת מהעמק הקדוש לעבר המפורסם, ואולי המרשים שבאתרי האינקה – "העיר האבודה" מאצ'ו-פיצ'ו. נסיעת הרכבת תיקח אותנו בדרך היפהפייה שלאורך נהר האורובמבה כשאנו עוברים בדרכנו מן הנופים הקפואים של פסגות הרים אל האזור הטרופי והלח שבמזרח שרשרת האנדים. העיר המסתורית הזאת עדיין מעוררת את דמיון החוקרים לגבי מטרתה וייעודה, שהיו כפי הנראה יוצאי דופן בקרב ערי האינקה האחרות. נטייל במקדשים השונים שבאתר, נעלה לתצפית על העיר וסביבתה עוצרת הנשימה. כאן בעמק שבלב האנדים החלו בני האינקה את דרכם על במת ההיסטוריה והפכו לאחת התרבויות החשובות ביותר שפרחו ביבשת. שרידי העבר המפואר ניכרים בכל פינה בעיר כשהם מעורבבים בארכיטקטורה הקולוניאלית הטיפוסית, פרי שלטונם ארוך השנים של הספרדים בחלק זה של העולם. לא בכדי הכריז ארגון אונסק"ו על העיר כ"אתר מורשת עולמי" בזכות שכיות החמדה ההיסטוריות והארכיטקטוניות המצויות כאן למכביר.

לינה למרגלות המאצו פיצו

יום 6 העמק הקדוש - מאצ'ו פיצ'ו -קוסקו
יום 7 מאצ'ו פיצ'ו -קוסקו

בוקר חופשי לכניסה נוספת לאתר מאצו פיצו.
בשעות הצוהריים נסיעה ברכבת לקוסקו , בירת האינקה הקדומה. מפגש עם נציגנו והעברה למלון במרכז העיר.
לינה בבקוסקו.

יום 7 מאצ'ו פיצ'ו -קוסקו
יום 8 קוסקו

לאחר ארוחת הבוקר נצא לחצי יום סיור בעיר. קוסקו פירושה "טבור העולם" בשפת האינקה קצ'ואה. זו בירתה הארכיאולוגית של דרום אמריקה, ואולי האתר החשוב באמריקה הלטינית כולה. עיר מקסימה ורומנטית, בירת אימפריית בני האינקה, אימפריית ארבעת המחוזות לשעבר, ומרכז קולוניאלי היום. קוסקו שוכנת בגובה 3,326 מטרים, בעמק בתוך שרשרת הרי האנדים.
לינה בקוסקו

יום 8 קוסקו
יום 9 קוסקו - לימה

העברה לשדה תעופה וטיסה ללימה. עם ההגעה נצא לסיור ראשוני בשכונת מירפלורס היוקרתית שלאורך החוף הפסיפי של לימה.
לינה בלימה

יום 9 קוסקו - לימה
יום 10 לימה - בואנוס איירס

לאחר ארוחת הבוקר יציאה לסיור במוקדים העיקריים של העיר ,בינהם המרכז הקולוניאלי העתיק, בכנסיית סן פרנסיסקו - אחד המרכזים האדריכליים והדתיים החשוב ביותר בפרו. נבקר במוזיאון לרקו בו ישנו אוסף גדול של פריטים מתקופותיה הקדומות של פרו. אם הזמן יאפשר, נבקר גם במוזיאון הזהב המרתק. נעבור ברבעים החדשים של העיר ובפארקים הרחבים הנמצאים בשכונת מיראפלורס הסמוכה לחוף הים בשעות הצוהריים העברה לשדה התעופה לטיסה לבואנוס איירס ה"פריז של דרום אמריקה" בירתה של ארגנטינה שהיא אחת המדינות השמחות בדרום אמריקה ובעולם כולו, תוכלו למצוא בעיר שפע של אפשרויות בילוי והיצע גדול של מקורות הנאה. יש בה: אמנות מדהימה, שכונות מרתקות, אוכל טעים, הרבה כדורגל ואוכלוסייה מלאת חיים. תוכלו ליהנות ממופעי טנגו מהנים, לאכול סטייקים מצוינים או לשוטט שעות ברחבי העיר.הגעה והעברה למלון במרכז העיר

לינה בבואנוס איירס

יום 10 לימה - בואנוס איירס
יום 11 בואנוס איירס

היום נצא לסיור ברוב המוקדים העיקריים של העיר: השכונה הצבעונית לה בוקה, המפורסמת בבתים הצבועים בשלל צבעים, אצטדיונה של קבוצת הפאר בוקה ג'וניורס, קבוצתו של דייגו ארמנדו מראדונה,השדרה בשם "תשיעי ביולי" הנחשבת לרחבה ביותר בעולם, כיכר מאי עם בית הפרלמנט הוורוד ותיאטרון קולון ומשם נמשיך לשכונת סאן טלמו הבואמית המפורסמת בזכות שווקיה ומבניה העתיקים והשמורים. בערב נצפה במופע טנגו מרהיב שיכלול ארוחת ערב ממטעמי התרבות הארגנטינאית.
לינה בבואנוס איירס.

יום 11 בואנוס איירס
יום 12 בואנוס איירס

לאחר ארוחת הבוקר נצא לשייט אל מחוץ לבואנוס איירס על נהר הטיגרה, הנהר בנוי מתעלת ועוד תעלות נראה כאילו אנו בוונציה, התעלות נראות כאילו שולחות את זרועותיהן לכל מקום אפשרי ,בתים אשר נושקים לגדות התעלה .בהגעתנו לעיירה טיגרה נבקר בשוק הססגוני והשופע במוצרי במבוק לכל מטרה כגון: כסאות, וסלים, וילונות וכו) אבל גם מזכרות מעץ פירות וירקות .
לינה בבואנוס איירס.

יום 12 בואנוס איירס
יום 13 בואנוס איירס - קאלפטה

העברה לשדה התעופה לטיסה לאל קאלפטה , עיירת קיט השוכנת על גדות אגם ארחנטינו, מהידועים באגמי פטגוניה, הבולט בגוונו הכחול על רקע צבעו החום של המדבר המאפיין חלק זה של ארגנטינה.
אל קלאפטה היא נקודת חובה בטיול בארגנטינה, שער הכניסה לארץ הקרחונים היפהפייה, בזכות הביקור באחד הקרחונים המפורסמים מכולם - הפריטו מורנו ("הקרחון המתנפץ"). גושי הקרח הענקיים שנושרים ממנו אל תוך האגם הוא מחזה מרהיב, שישאר עמכם כל החיים. עם ההגעה נצא לסיור לקרחון ה"פריטו מורנו" הנחשב בעיני רבים לקרחון הכי מרשים בדרום אמריקה , במהלך נתהלך בשבילים המרהיבים העוטפים את קרחון מכל זווית אפשרית בנוסף נחזה גם בגושי קרח ניתקים ממנו ונופלים ברעש אדיר לתוך מימי האגם הקפואים.
לינה בקלאפטה.

 

יום 13 בואנוס איירס - קאלפטה
יום 14 שייט קרחונים

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לפונטה בנדרס, עם ההגעה נצא לשייט קרחונים בלאגו ארגנטינו. נשוט פנימה בין גושי קרח ענקיים אשר בחלקם צבועים בצבע תכלת מרהיב , במהלך השייט נתקרב לקרחון אופסולה הנחשב לגדול ביותר בדרום אמריקה , בהמשך נצפה גם בקרחון ספגציני , בסיום השייט הבלתי נשכח נחזור לקלאפטה.
לינה בקלאפטה. 

יום 14 שייט קרחונים
יום 15 קאלפטה - ברילוצה

העברה לשדה תעופה לטיסה לברילוצ'ה , העיר העיקרית באזור האגמים של ארגנטינה. העיר ממוקמת 1621 ק"מ דרומית לבואנוס איירס. העיר משמשת כאזור נופש בחורף ובקיץ, והיא אחד מאתרי הטיול הפופולריים ביותר בארגנטינה,נחיתה מפגש עם נציגנו והעברה למלון  במרכז העיר.
לינה בברילוצ'ה

יום 15 קאלפטה - ברילוצה
יום 16 ברילוצ'ה

לארח ארוחת הבוקר נצא לסיור מסביב לאגם נאוהל הואפי המקיף את ברילוצה , בהמשך נעלה ברכבל לפסגת הר הקמפניירו לתצפית פנוראמית מרהיבה על האזור. האגם נמצא מצפון מערב לברילוצ’ה, הפארק משתרע על פני שטח של כ- 7500 קמ”ר, האגם נמצא בגובה של כ- 800 מטרים, האגם המהווה מרכז לפעילויות תיירותיות, לחופיו ישנם אתרי תיירות רבים כולל מקומות לינה ושבילים הליכה מסודרים קצרים וארוכים כאחד.
לינה בברילוצ'ה

יום 16 ברילוצ'ה
יום 17 ברילוצ'ה – כביש האגמים – ברילוצ'ה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בכביש האגמים הנחשב לאחד הכבישים עם הנוף הפנורמי היפה ביותר בדרום אמריקה. הכביש מתפתל בין יערות ואגמים שופעים מים, נעצור מספר פעמים בנקודות תצפית עוצרות נשימה. אזור האגמים של ארגנטינה, הינו אזור הררי גבוה, שפסגותיו המושלגות מזדקרות בתלילות מעל גבעות מיוערות בצפיפות ואגמים בשלל גדלים, צורות, וצבעי כחול. האזור כלוא בשטח צר שבין הרי האנדים לבין המדבר הפטגוני, והנסיעה בו מזמנת למטייל שינויים בנוף ובצמחיה ויער גשם ממוזג ההולך ועבה ככל שמתקדמים מערבה. לינה בברילוצ'ה. 

יום 17 ברילוצ'ה – כביש האגמים – ברילוצ'ה
יום 18 ברילוצה - מפלי האיגואסו

העברה לשדה תעופה של ברילוצה לטיסה לאיגואסו , נחיתה באיגוואסו, העיירה נמצאת במשולש הגבולות של ארגנטינה, פראגואי וברזיל , בשטחה מפלים מרשימים ביותר בעולם. מפלי האיגוואסו נבחרו ממש לאחרונה לאחד מפלאי עולם הטבע החדשים. מדובר במערכת מפלים עצומה, הנפרשת על פני שתי מדינות: ארגנטינה וברזיל, לאורך מאות מטרים של מים שוצפים. מפלי האיגוואסו יושבים בתוך שמורה ירוקה וטרופית השופעת בבעלי חיים ופרפרים נדירים.
לינה בפוארטו איגואסו.

יום 18 ברילוצה - מפלי האיגואסו
יום 19 מפלי האיגואסו

היום נצא לסיור סיור במפלי האיגוואסו בצד הארגנטינאי, אחת האטרקציות החשובות והמתויירות ביותר ביבשת ואין כמעט מטייל שמגיע לברזיל או לארגנטינה מבלי לעבור באתר. האתר נמצא בצפון ארגנטינה סמוך לגבול עם ברזיל כאשר חציו נמצא בצד הארגנטינאי וחציו השני נמצא בצד הברזילאי. עשרות מפלים יפהפיים בעלי עצמה אדירה, על רקע נוף טרופי עוצר נשימה. שמורת הטבע הגדולה מציעה לכם טיול נפלא, בו תתרשמו מפלאי הטבע ועצמתו ומכמות המים האדירה שזורמת במקום אחד.נטייל לאורכם של השבילים, בין המפלים, נתרשם מכמות המים ועוצמתם של מאות מפלים בגבהים שונים המוקפים בצמחיה טרופית סבוכה.
לינה בפוארטו איגואסו. 

יום 19 מפלי האיגואסו
יום 20 - מפלי האיגואסו – בואנוס איירס

היום נחצה את הגבול לברזיל לסיור במפלי האיגואסו בצד הברזלאי , מפלי האיגואסו, הם סדרה של מפלים השוכנים בדרום ברזיל על הגבול עם ארגנטינה, במדינת פרנה, סמוך לגבול עם פרגוואי. כ-20% מהמפלים נמצאים בצד הברזילאי, וכ-80% בצד הארגנטינאי, הנרחב והמרשים יותר. המפלים יוצרים אקלים משל עצמם, מלא לחות, אשר מאפשר את גידולים של זנים רבים של בעלי חייםלאחר מכן העברה לשדה תעופה לטיסה לבואנוס איירס , נחיתה והעברה למלון במרכז העיר.
לינה בבואנוס איירס

יום 20 - מפלי האיגואסו – בואנוס איירס
יום 21 - בואנוס איירס

העברה לשדה תעופה בהתאם למועד הטיסה

יום 21 - בואנוס איירס

הטיול כולל:

• לינה במלונות נבחרים בדרגת 3+*/4*

• כלכלה: ארוחת בוקר לאורך כל הטיול- פנסיון מלא בג"ונגל הפרואני

• מדריך מקומי דובר אנגלית

• כניסות ופעילויות לפי התוכנית

• תשר לנותני השרות המקומיים

 

הטיול אינו כולל

• טיסות

• ביטוח בריאות ומטען (חובה לרכוש ביטוח)

• ארוחות שאינן כלולות

• הוצאות בעלות אופי אישי

• תשר

מעוניינים בפרטים נוספים

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים בפרטים נוספים

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

טיולים נוספים