לטייל בדרום אמריקה עם הילדים

הילדים בדרום אמריקה? תוכנית חדשה מאפשרת לכם לטוס אליהם לחויה של פעם בחיים

הם סיימו צבא, חסכו כסף, והנה, הגיע הרגע הגדול. חודשים של תכנונים והכנות מתנקזים לרגע אחד, בו הם נפרדים לשלום, עולים על מטוס ונעלמים לחצי שנה של חוויות, טבע פראי וזיכרונות שלא ישכחו לעולם. ואתם, אתם כאן. מחכים, מתגעגעים, כמהים להרגיש אותם שוב, רק רוצים שיחזרו בשלום. וכן, גם עוקבים באדיקות אחרי הסיפורים, מתלהבים מהתמונות, ובאיזשהו מקום, קצת מתחרטים שלא עשיתם טיול כזה בעצמכם.

כי בכל זאת, דרום אמריקה. היבשת המרתקת והמגוונת, הפראית והשופעת, מלאה ביופי שלא נתקלתם כדוגמתו. זו לא פריז וגם לא רומא, זה נופים ומרחבים שקשה להכיל. מראות שלא ראיתם, חוויות שאין דומות להן, תרבויות אחרות, טעמים חדשים, אנשים מרתקים. ואז, משהו מתחיל לדגדג לכם. אתם מבינים שאולי זו הזדמנות של פעם בחיים, שזה עכשיו או אף פעם, ולאט לאט אתם מוצאים את עצמכם משתעשעים ברעיון של להצטרף אליהם ושואלים, רגע, למה לא בעצם?

San Pedro Market

אין סיבה שלא. יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם בסיטואציה הזאת ומבינים שיש להם הזדמנות אמיתית גם להרגיע את הגעגועים, גם להנות מטיול שונה ומיוחד, וגם ליצור חוויה משפחתית בלתי נשכחת. אבל אז, לצד ההתלהבות, עולים גם חששות. איך נעשה את זה? איפה נישן? איך נדע לבחור מסלולים מתאימים? האם נעמוד באתגר הפיזי? ועוד עשרות שאלות שקופצות ומנסות לצנן את ההתלהבות. אבל זו לא סיבה לוותר על החלום.

חברת הטיולים, סול לטינו, מתמחה בתכנון מסלולים לדרום אמריקה והיא מציעה שירות חדש שמספק את כל הפתרונות להורים החוששים. השירות שם דגש על טיולים מותאמים אישית ועל בניית מסלולים שעונה על היכולות, הרצונות והדרישות של כל משפחה. אלן שטרסברג, מנהל המחלקה, מכיר את היבשת כמו את כף ידו ובמהלך השנים הוא ייעץ לאלפי מטיילים והפך לאחד המרצים המבוקשים ביותר בישראל, גם בזכות ספרו ״נוסעים לדרום אמריקה בעקבות הילדים״.

כשהמפתח להצלחת הטיול טמון בתכנון המדויק שלו, הערך של השירות הזה מתבלט אף יותר. הרי לא מספיק פשוט לקנות כרטיס ולעלות על מטוס. אתם רוצים להבטיח שאתם מגיעים למקטע טיול שתוכלו להפיק ממנו את המיטב. אתם רוצים להנות מהנופים, לדעת שאתם ישנים במקומות ראויים, שאתם מספיקים את מה שרציתם, שלא פספסתם שום דבר חשוב ושכל רגע בטיול מתוכנן כפי שחלמתם. אף אחד לא רוצה לגלות שהוא טס את כל המרחק הזה רק בשביל להסתכל לאחור, להתחרט, ולהבין שאפשר היה לעשות את זה טוב יותר. כשעושים מהלך כזה גדול, חשוב שיהיו לצידכם אנשים שיוכלו לתרום מהידע והניסיון שלהם כדי למקסם את ההנאה שלכם. כי אם כבר – אז כבר.

במסגרת השירות, אלן ישמע מכם איך נראה טיול החלומות שלכם ויבנה תוכנית שתוציא את החלום לפועל, עד לדקויות הקטנות ביותר. בסוף התהליך תצאו עם חבילת טיול מקצועית שכוללת טיסות, שירות היסעים משדה התעופה ליעד שאליו תרצו להגיע, השכרת רכב, הדרכה פרטית, תכנון טיול מקיף, ושירות ייעוץ ותמיכה, לכל מקרה שלא יהיה, 24 שעות ביממה. כמובן שאין הכרח להשתמש בכל השירותים, זו רק דוגמא שממחישה את יתרונות המעטפת. לא מעוניינים לקחת רכב? אין בעיה. מעדיפים לוותר על ההדרכה? החלטה שלכם. הגמישות היא מקסימלית והיא יודעת לתת מענה לכל צורך שעולה. אתם תהיו בטוחים בדבר אחד – אם אתם רוצים – אז יש.

יתרון משמעותי נוסף הוא השירות הצמוד שלא עוזב אתכם לבד, אפילו לא לרגע. כי בלת״מים קורים כל הזמן, אבל אתם לא רוצים שזה ישבש לכם את הטיול. טיסה בוטלה? הפארק שרציתם לבקר בו סגור? נתקעתם באמצע שום מקום ואתם לא מבינים איך אתם חוזרים משם לעיר? הכל בסדר. כחלק מהשירות, יש צוות של יועצים וטיילנים מנוסים שמכירים את האיזור והם תמיד זמינים כדי לענות, להכווין ולמצא פתרונות לכל תרחיש. רק הדבר הזה לכשעצמו מצליח להפיג חששות של הורים רבים וגורם להם ללכת על זה בלי למצמץ. מדובר ביתרון משמעותי שמעניק בטחון וראש שקט במהלך כל הטיול.

״אלן נפלא, סבלני, מקצועי והוא הכין אותנו לטיול בצורה מושלמת״, מספרת חנה לוי מהוד השרון, ״ידענו שאנחנו רוצים לטוס לגואטמלה לבקר את הבן שלנו, אבל חששנו ולא ידענו למה לצפות. אלן ממש עשה לנו סדר, הרגיע אותנו, ענה באריכות על כל שאלה שהיתה לנו, ולא השאיר בכלל קצוות פתוחים. הכל היה מאורגן מראש וזרם נפלא. אנחנו מודים לו על החויה הנהדרת והמרגשת הזאת. קבלנו ממנו באמת מעל ומעבר למה שדמיינו״.

מחליטים לוותר ולעשות את זה לגמרי בעצמכם? גם בסדר, העיקר שלא תוותרו על החוויה הנהדרת הזו בגלל חששות שיכולים להיפתר בקלות. בקשנו מאלן כמה המלצות לתכנון הטיול כדי להקל עליכם ובעיקר כדי שתוכלו לוודא שאתם בכיוון הנכון, הנה מה שהוא אמר לנו:

  • אם יש לכם מגבלת זמן, עדיף לא להתפזר. בחרו לא יותר מ2-3 מדינות כדי שתספיקו לחוות ולהנות מבלי להרגיש שאתם במרוץ.
  • אילו שתי מדינות? שאלת השאלות. ההמלצה היא ללכת על פרו וארגנטינה, ולו רק בגלל התרבות, הנופים והאווירה הכללית.
  • איך לחלק את הזמן? בגדול, 10 ימים בפרו, 20 ימים בארגנטינה, ואפשר לשלב גם גיחה קצרה לצ׳ילה.

 

זה כמובן מאד כללי ועל קצה המזלג, אבל בכל זאת, משהו להתחיל ממנו.

ואם תרצו לשמוע מעבר לזה, לקבל רשימת יעדים מדויקת, להבין על אילו אטרקציות אסור לכם לפספס, לצאת עם תוכנית טיול מפורטת ולדעת שיש מי שדואג לכם בכל רגע – התוכנית של סול לטינו נתפרה בדיוק עבורכם. היא תיקח אתכם מכאן ועד לחיבוק עם הילדים, דרך נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, חוויות בלתי נשכחות וטיול שיספק לכם זיכרונות ורגעים יפים להתלות בהם שנים קדימה.

אל תפספסו את ההזדמנות ואל תוותרו על האפשרות לעשות את הטיול לדרום אמריקה שתמיד חלמתם עליו. זה אפשרי.