לטייל ולהתפנק בצ'ילה

הגעתם לפוקון – לא לפספס את המעיינות החמים

פוקון היא בירת האגמים הלא רשמית של צ׳ילה.
מה עדיין לא נאמר על העיירה החביבה שלאורך השנים הפכה לאהובה ביותר על הקהל הישראלי ? העיירה הקטנה היושבת על גדות נהר הוייריקה ולמרגלות הר הגעש בעל אותו שם היא ללא ספק אחת המרשימות ביותר בדרום אמריקה ממנה נשקף נוף מרהיב ביופיו על כל אתרי הטבע שלה . במסגרת של הפעילויות היומיות ניתן לטפס על ההר געש בנוסף לפעילויות נוספות רבות כמו רפטינג, מעיינות חמים וטרקים .

מאוד מומלץ: אחרי טרק בהר הגעש ויאריקה הסמוך כשהגוף עייף  שווה לשקול לינה מסביב לאגם בהם פזורות עשרות בקתות ודירות רגילות / יוקרה במחירים טובים, באתרים השונים ישנם מיני סוגי בריכות טבעיות בדרגות חום שונות – שווה ומפנק אחרי טיולים, בין אם הם קצרים או ארוכים.

דרכי הגעה: פוקון ממוקמת כ-800 ק״מ דרומית מסנטיאגו הבירה, השדה תעופה הקרוב הוא טמוקו, שעה וחצי נסיעה, כמו כן ניתן לחצות ולהגיע לסן מרטין דה לוס אנדס השכנה הארגנטינאית כ- 5 שעות נסיעה.

כספים: התמורה לדולר טובה אצל רוב חלפני העיר ( ברחוב המרכזי ) לא מומלץ להחליף/ לשלם במטבע הארגנטינאי
מזג אוויר : ביום בהיר התצפית והטרק על הר הגעש וייריקה הם מהנופים היפים ביותר בדרום אמריקה… אבל ביום אחר עלולים לא לראות כלום … עניין של מזל.

מעברי גבול: אין להכניס שום אוכל חיי למדינה , בנוסף יש לשמור בקפדנות את הטופס שמקבלים בכניסה למדינה, בלי זה לא ניתן לצאת … כמו כן מעברי גבול באיזור זה מאד עמוסים בסופי שבוע .

מעיינות חמים צ'ילה